lördag 20 juni 2009

En lördag som är en bonussöndag


Dottern sa att gårdagens blogg var tråkig eller nåt. Så är det kanske men det blir ju lite som jag är... och tänker. Ibland är jag väl lite tråkig eller nåt.


Nu ser jag Harry möter Sally med Felicia och de visade nyss när Sally fejkade en orgasm på restaurang - en riktig klassiker. Jag har nyss varit med på en telefonkonferens med Dain Heer och blivit ytterligare clearad angående pengar. Snacka om att jag kommer att generera massor med pengar hädanefter.


Idag har jag lyckats bli sjuk efter att ha sovit lite länge och kommunicerat på Skype är det inte märkligt? Mitt i samtalet fick jag ett enormt typ migränanfall som jag inte haft på evigheter säkert 2 år. Jag frågade min kropp om det var mitt och det lättade lite men inte tillräckligt så det var bara att välja mellan hasta till toan eller sängen så först prövade jag sängläge kroppen sa utrensning så då tog jag toan. Sedan tog jag en en lång varm dusch. Vi skulle ju övningsköra jag och Felicia men hon tyckte det var bättre jag vilade mig så så fick det bli.


Några timmar senare vaknade jag pigg och glad och solen sken utanför våra fönster. Felicia satt fortfarande i pyjamas och jag åt ett äpple medan jag väntade på att hon skulle bli färdig duschad och klar så vi kunde gå och ta en kaffe i solen på Waynes coffe. Min vän Paul skulle komma och vi skulle byta bars klockan 15.00 så vi väntade in honom för att ta med honom på denna lilla utflykt. Felicia lagde middag till oss 3 i halvlek. Nudlar med Uncle Bens sötsura sås och stekta Corn bitar. Gulligt av henne och gott. Tack min älskade unge!


Jag har bokat min resa till Irland och i augusti då jag ska vara med på min vän Mary och Ciarons bröllop så det blir mitt andra Irländska bröllop.

Inga kommentarer: