lördag 24 januari 2009

Dansa med mig!

Jag tänker att vi är många som dansar tillsammans på K-Yoga i Lund nästa söndag den 1:e februari kl 16.00-18.00. Då har jag ett prova-på tillfälle för dem som tycker att Frigörande Dans låter härligt och sunt. För 200 kronor. Varmt Välkommen!

Inte riktigt såhär blir det men ändå kul...


Where the Hell is Matt? (2008) from Matthew Harding on Vimeo.

Vill du träffa mig och höra mig prata om dansen så är du välkommen på onsdags föredrag den 28 januari kl 19.00 på Hälsans Hus för då är jag där och delar med mig.

Det är lördag lunch och jag har en pepparkakspaus mellan en Reconnective healing behandling och mitt jobb som kontaktperson.

Seminariet som marknadsföreningen i Malmö (MiM) arrangerat var mycket bra och Bengt Renander som pratade om kreativitet var väldigt bra. Han startade upp och sedan efter en mingelpaus tog Tomas Lydahl över och lärde oss att bli mingelproffs.
Jag höll på att komma försent trots att jag var ute i god tid så hade jag ingen koll på att resa tåg från Lund idagarna inte är någon höjdare. Efter att ha väntat i 30 minuter och sett 3 tåg utebli rusade jag till busstationen. Hoppade på en väntande buss alldeles trött och iskall. Som tog mig till Malmö i sista minuten. Jag anlände sist och kom precis innan Bengt Renander äntrade scenen.

Kanske ska jag gå med i MiM om de ordnar så här fina arrangemang.

Efter föredrag och mingel hade vi fritt inträde till St Gertruds pub TANT GERTRUD där ett trevlig och mycket bra band spelade. Pontus Snibb Band. Jag fick skjuts hem med Christina efteråt och blev inbjuden på en kopp te mitt i natten. Märkte att det blivit sent när jag kom hem.

Igår satt jag en massa och trixade framför datorn och fick nästan fyrkantiga ögon ;-).

Kvällen avslutades med att Maja och jag gav Deeksha/Oneness Blessing på Hälsans hus samtidigt som där var vernisage. Märkligt kändes det. Hur som helst det kom 6 personer och mediterade med oss detta årets första Blessing kväll. Nästa gång blir det Daniel och jag som håller i det för Maja ska iväg till Indien på hälsobehandling.

Nästa gång är den 13 februari kl 19 på Hälsans hus. Kanske ses vi där...

Inga kommentarer: