onsdag 28 januari 2009

Hemma och kväll...

men inte hemmakväll. Jag har varit på Hälsans Hus och skulle prata om Frigörande dans men det gick trögt orden varken kom eller landade speciellt bra. 10 personer kom det och när jag föreslog att vi kanske skulle dansa ville alla det så vi tog bort alla stolar och som tur var hade jag med en skiva med lite bra musik. Så jag improviserade starkt och alla dansade glatt med. Flera av dem sa att de skulle komma på söndag och dansa. Så då blir vi nog många men frågan är hur många vi blir efter det. Jag har bara 2 anmälda hitintills.

Frigörande dansen i Malmö blir i alla fall av den har passerat minimigränsen på 7 personer och kallelse har gått ut. KUL!

Jag hoppas verkligen jag får ihop en grupp i Lund med.

Idag ville jag verkligen gå ut och ta en fika men Maja är ju i Indien så det blev inget med det idag. En Reconnective healing och lite annat småpyssel. Det har varit en bra dag.

Morgondagen är än så länge helt ofödd och almanackan är tom för första gången på evigheter. Jag är helt ledig och det känns jätteskönt.

Jag fick en fin bild på min far och sambo Monica. Jag vill sprida deras glädje så här är de:

Inga kommentarer: