lördag 17 januari 2009

Lördag en dag som alla andra


Reconnective healing både på distans och i min mottagning. Kontaktperson i 2 timmar. En kaffe på stan med Maja och Katharina. Har sett Ghostwhispers sista avsnittet och några avsnitt av Dr House som påminner mig om Erik Pearl lite samma humor och arrogans.

Det har blivit dammsugat idag så frächt och fint så. Men här är kallt och jag fryser. Jag fick äntligen besökt hälsokostbutiken och köpt Molkosan som jag tar på morgonen för att hålla surhetsbalansen på ett neutralt och bra plan. Molkosan minskar dessutom sötsuget. Som kronan på verket köpte jag även en fastlagsbulle på Mormors bageri. Gott!

Min svenska student är hemma över helgen och min österikiska student har en massa festande denna helgen så hemma hos mig är det väldigt lugnt må jag säga.

Jag har en rastlös, lätt uttråkad personlighet i mig som tittar fram idag med jämna mellanrum. Behöver verkligen ytterligare stimulans idag känns det som.

Tur jag har min kompis datorn ;-).

Inga kommentarer: