söndag 4 januari 2009

Nu är vi fulltaliga


Livet rullar på. Kontaktperson på förmiddagen och "hyrestant" på eftermiddagen. Mittimellan ser jag Lipstick Jungle och Eureka.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Båda studenterna verkar jättebra och trevliga. Min Österikiska student har bilat hit med sin pojkvän och han planerar att resa hem tisdag morgon så här bor en pojke med ett litet tag. Det fnittras och pratas från ovanvåningen. Det är mysigt.

De packar upp och jag äter apelsin och funderar på att läsa i en bok - jag har så många jag vill och ska läsa. Det får nog bli Alberto Villoldo bok "Hela din framtid" en stund så här på söndag eftermiddag. Nu är det mörkt och stängt ute. Jag är lite rastlös och vill nästan men orkar inte hitta på något konstruktivt att göra.

Imorgon har jag i alla fall 2 reconnective behandligar på morgonen och sedan ska jag till gymmet. Det har jag verkligen slarvat med på den sista tiden.

Inga kommentarer: