måndag 26 januari 2009

Papperstrassel


Så mycket papper brevbäraren bär hem till mig. Det är makalöst vilka högar det blir om man inte sorterar in, undan och åtgärdar ting direkt. IDAG var en sådan dag så nu ligger det en massa brev i hallen på väg ut. Kylen är så tom så imorgon måste jag köpa det nödvändigaste som frukt och Bregott. Nötter, pepparkakor och ost till kvällsmat idag blev det. Imorgon blir det lunch ute på stan med Marie.

Jag har torkat alla golv idag hemma och Felicia hade fått min lilla överaskning med Posten idag. Lite smått och gott hade jag stoppat i ett av Postens stora vadderade förfrankerade kuvert. En ny väska och lite annat kul. Hon blev glad.

Jag har upptäckt Bidzone provat det och nu slösat upp alla bud jag köpte utan att vinna en enda auktion. Mycket likt lotteri må jag säga. Nu kan jag det!

Gymet hann jag inte med men jag har dock haft ett möte på Socialförvaltningen och en Reconnective healing. Jag har en inbokad varje dag - jättebra men jag kan ha mer än 1 om dagen det är jag säker på. Annonserar strategiskt på några stllän men ändå hittar flest klienter mig på min hemsida www.reconnective.se. Lustigt va?

Sedan måste jag förbereda mig inför mitt föredrag på Hälsans Hus i Lund på onsdag kl 19.00 om Frigörande Dans så att det blir riktigt bra.

Frågan är när jag har tillräckligt många anmälda så att jag vet att kursen blir av. Antagligen inte förren jag haft min Pröva-på-gång för till den verkar det vilja komma många. Alltså söndagen den 1 februari på K-Yoga i Lund.

Nu dags att se lite Dr House innan jag hoppar i säng.

God Natt!

Inga kommentarer: