måndag 5 januari 2009

På kurs igen!


1. Jag har underbara hyresgäster! En från Österrike och en från Kalmar. Härligt!!

2. Jag har underbara vänner! Maja, Mia, Cina och många fler...

3. Jag lever ett spännande liv! Varje dag får mig att känna att jag lever...

4. Jag ska ut och resa! Till Stockholm med tåg

5. Jag ska bli tänkolog! På kurs i Stockholm den 12-13 januari.

6. Jag älskar mitt liv! Det är så härligt att leva...

Jag fick en flaska vitt vin från trakten i Österrike där mina/min hyresgäst kommer ifrån. Så urgulligt. De är så fina.


Mina 2 Reconnective behandlingar gav mig så mycket. Jag älskar att hjälpa människor att må bättre, bli mer medvetna och var friska och glada.
Jag ville gå en utbildning till Tänkolog - "Tänk det otänkta - leda kreativt" med PA Ståhlberg i Stockholm så nu är jag anmäld och vi enades om ett kreativt pris. Tågbiljett bokad och betald. 2-dagars kurs den 12-13 januari. Majas vän Mona låter mig bo hos sig en natt. Det ska bli roligt att träffa denna trevliga kvinna som jag pratat med i telefon idag.


Vaktmästaren kom och fixade värmen på ovanvåningen. Han är så snäll och bra vår vaktmästare och kommer så snabbt. Det var iskallt ute idag -10 i morse för att inte tala om hur iskallt det var i Sofias rum denna morgon så det var rätt prioriterat med värmen idag från hans sida.


Något gympass blev det inte idag med behandlingar och vaktmästeri eftersom gymet stängde redan kl 13 idag. Det är visst trettondagsafton. Så det får bli imorgon istället då jag har mindre inbokat på förmiddagen. De öppnar kl 10 så då ska jag vara där.

Så jag har en härlig dag! Idag med!

TACK, TACK och åter TACK!

Inga kommentarer: