fredag 2 januari 2009

Strålande sol 2009


Det känns som söndag morgon. Trots att det är fredag så har det varit helg länge känns det som. En ruskig förkylning sprang förbi mig igår årets första dag. Men avtar och är nu praktiskt taget obefintlig. Jag som inte längre brukar nås av sådant trams. För litet sömn är en riktig bandit.


Nyårsaftons kväll var jättefin. Jag var inbjuden till ett kollektivs knytkalas med trevliga fina människor och ett överdådigt matbord. Så läckert och ljuvligt gott. Jag var helt lycklig hela tiden åt en massa och när det sedan var levande musik dansade jag en massa med full mage. Lagom till garaget skulle stänga körde jag hem och parkerade bilen för att sedan njuta av det enorma utbudet av raketer i Lunds innerstad.


Årets andra Reconnection är inbokad i eftermiddag. En flygande start, jag marknadsför den Frigörande dansen. Är kontaktperson till helgen. Allt rullar på som det ska. Ska kanske göra en "marknadsplan" för 2009. Vi skapar själva det vi har...


Min brors familj kommer idag och jag ska bjuda på sen lunch. De urgulliga brorsbarnen ska få sina julklappar. Vi ska ha en mysig stund tillsammans.


Felicia kommer snart hem och inför sin Londonresa i morgon bitti har hon packning och planering att göra. Nu ska jag ska hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: