tisdag 28 april 2009

Idag har jag gjort ...

en massa bra!

Deklarationen inlämnad. Jag hoppas allt blev rätt...

Idag har jag verkat som kontaktperson 3 timmar och så gjort 2 Reconnections och 1 healing efter en fika på Herkules med Maja. En massa samtal och pappersarbete hann jag oxå med. Skönt!!!

Jag har fått klartecken att Kacie Crisp som hållit utbildning i Access i många år att hon kommer hem till OSS, jag menar oss sydsvenskar. Nu kan du välja att gå de tre första kurserna inom Access utan att lämna Skåne. Är inte det fantastiskt? Du behöver inte resa till USA inte ens Stockholm för att komma närmare din frihet att välja hur du vill leva. Så spännande!!!

Så nu är det klart att den 20-24 maj har du möjlighet att gå BARS class, Foundation class och Level 1 om du har lust och väljer att prioritera detta. I nämnd ordning. Själv tog jag mig ju till Stockholm för någon vecka sedan för att kolla in vad Access är/var och blev helt såld.

Min plan är att gå BARS class hos Birgitta Thewlis i Hammenhög den 10 maj. Är du oxå intresserad och det finns plats kvar så passa på att gå detta steg till introduktionspris endast 950 kr. Så har du några frågor om denna dag eller något annat så når du Birgitta på email eller på mobil 0706-105779.


Sedan kan jag med glädje berätta att Birgitta och hennes man i augusti kommer att vara färdigutbildade att hålla Foundation och Level 1. Så Access har kommit till Skåne för att stanna och spridas. Härligt!!! How does it get any better than this?



Igår då? Mötet på Socialförvaltningen gick mycket bra och var trevligt. Sedan ja då kom Finn in till Lund vi tog en räkmacka + kaffe på Herkules och försökte locka med Maja men henne fick vi inte tag i. Nu är det bestämt jag ska på Vetenskaps konferensen i Amsterdam som Eric Pearl arrangerar i november med en massa kända och kloka människor. Tack för att livet är så gott!!



Sedan efter en långdragen stund av att kreera dagens dansövning snabbkörde jag till Malmö och fikat med Mia och Magda (min fina lillasyster nr 3). Magdalena följde med på dansen och gillade att dansa Frigörande dans. Vi dansade livets dans på 1 timme och det var en mycket uppskattad sista dans för terminen. Jag fick ett ängel halsband av en mycket fin Cecilia som dansat. Tack!!


Jag har oxå bokat en resa till London för att besöka min kära syster (nr 1) Fanny innan hon flyttar och byter liv. Så den 15 maj bär det av.

Jag får stötar av min dator...
Det är verkligen inte kul att bli stött på av sin bästa vän datorn Thumbs Down

Inga kommentarer: