fredag 3 april 2009

Nöjd och trött


Deeksha kväll på Hälsans Hus och det kom 10 förutom mig och Maja. Vi hade en härlig kväll med meditationer bla en om att klättra i berg som jag hittade på.


Har jobbat som kontaktperson idag 3 timmar+, det kan verkligen ta på krafterna ibland.


Sedan är bilen nu nytvättad och härligt blå och blank. Cirkulationsgrejen (värme/kyla) som varit sönder i bilen sedan i höstas fungerar plötsligt igen. Är det inte magiskt. Sommardäck har bilen fått på nu äntligen. Härligt, då kanke bensinförbrukningen minskar lite. Dubbdäcken har flyttat in i garaget och står mycket bra där till skillnad från sommardäcken som stått i källaren långt ifrån bilen utan hiss i 1,5 år nu. Så nu är livet betydligt lättare nästa gång det blir vinterväglag....


Jag pratade med Folkuniversitetet om att driva Frigörande Dans i deras regi även i Lund och det nappade de på så nu kan vi förhoppningsvis bli fler dansande även i Lund. De har ju större marknadsföringsmöjligheter än jag har.


På torsdag kommer Hemservice snabbaste fönsterputsare och putsar alla min krångliga tak och "sned" fönster. Nu ska vi snart kunna se ut riktigt ordentligt precis som när vi flyttade in i oktober 2007.


Sedan kom deklarationen och nu är dags att deklarera mitt företag för 2007 och 2008. hujedamej vilken utmaning ;-).


Nu ska jag bekänna en sak... Jag har inte städat ur klädkammaren ännu. Men det gick ändå bra att hitta jeansjackan och mina pumps nu när det går att vara barfota igen. Vilket vårväder vi har!


På återseende!

Inga kommentarer: