torsdag 16 april 2009

Jag är kär i livet....

Alldeles förtrollad känner jag mig. Imorse när jag vaknade kändes det som om jag skrattat hela natten. Jag var så glad! Det är jag nu med och nu är det mer än 12 timmar senare. Makalöst!!!

Igår i Hammenhög var det en höjdare alltså. Mirakulöst var det att möta Dain Heer en underbar man som jag intuitivt känt att jag måste träffa och det var bra, mycket bra! Häftiga energier och visdomar. Våra tankar blir sanningar. En massa gamla osanna tankar lyftes bort under intron som hölls i Hammenhög hemma hos Birgitta och Peter och deras 2 ljuvliga barn.

Både Maja och jag var helt lyckliga när vi tog oss till ett proppfyllt Govindas vid lunchtid idag för en gemensam lunch. Vi fick knappt plats och det gick nästan inte att prata åtminstonde höra vad vi sa men mätta blev vi.

Äntligen har mina fönster blivit putsade av en klok och glad fönsterputsare. Så rena och genomskinliga de blivit för dessa underbara vårdagar.

Saknade en fikastund idag och tog tåget in till Malmö för en räkmacka och Machiato på Espresso House med Mia min vän sedan 30 år. På tåget samlade jag musik för dansen på måndag något jag hoppats bli klar med innan jag hoppar i säng men nu börjar det bli lite sent att leta och sammanställa musik...





Imorgon reser jag till Stockholm för att gå Dain Heers och Kacie Crisps utbildning i ämnena på fredag: RIGHT RICHES FOR YOU! och på lördag och söndag: RIGHT BODY FOR YOU!

Jag ska få bo hos en Indien vän Kerstin så gulligt. Vi ska mötas på stationen och ta en lång fika innan hon visar mig var hon bor sedan börjar kursen 18.30. Jag längtar vilket jag gjort hela dagen faktiskt.

Livet är ett äventyr och jag älskar att leva mitt liv. Tack för allt gott och fint jag får uppleva!

Inga kommentarer: