torsdag 9 april 2009

Rosa torsdag....


eller skärtorsdag - ute på stan mötte jag flera välsminkade minihäxor denna Blåkulle dag.


Idag var det dags. Så äntligen 1 timmes träning och en ljuvlig lång och välbehövlig dusch efter det enda gympasset denna vecka då de har stängt hela påsken på Slim & Tone. Jag hade en Reconnection behandling direkt efter mitt gympass. Sedan har jag haft tvättstugan. Skönt att få undantvättat och var tränad och fräsch. Ja helt perfekt!


Jag tog en runda ut på stan i det härliga vädret och köpte påskäggsgodis till Felicia. Hon kommer på Påskafton och är hos sin pappa och farmor nu. Alltså hemma i Skåne och påskledig. Det var stor ruljans på Mårtenstorget och jag glömde som vanligt kameran. Så vilken dag som helst ska jag ta nya bilder så det blir lite variation här på bloggen.


Igår hade jag 3 behandlingar, en inbokad i sista minuten så då blev det gympasset som fick stryka på foten. Jag tog bilen till Bjärred och besökte Astrid och Frida dessa underbart söta tjejer på kvällskvisten. Frida börjar bli riktigt rund om magen nu och i augusti ska Astrid få ett litet syskon - en bror tror jag och en syster tror Frida. Körde förbi Citygross och kompletterade toalettpapper och lite andra praktiska ting till hushållet.


Ja idag fyller min bror Joakim 41 år så nu ska jag köra och gratulera honom i Svedala. De skulle grilla korv att bjuda på och jag kanske får nöja mig med tårta då eftersom jag inte äter varken kött eller korv.


Sol ute Sol inne sol i sinne....

Inga kommentarer: