onsdag 1 april 2009

4000 besökare och 1 april



WOW!
Det är inget aprilskämt utan helt fantastiskt och kul tycker jag.


Igår var jag på bio med min vän Ronny och såg Män som hatar kvinnor och jag är nu just hemkommen från Malmö efter att ha sett Marley & Me med Mia för fribiljetter jag fick av Patrik. Så imorgon tänker jag recensera några av de aktuella biofilmerna jag sett ;-). Bara för att det är kul!


Idag tog jag äntligen mig till gymet. Försökt men saknat motivation i snart 1 vecka...


Sedan har jag meddelat att jag är beredd att sluta som kontaktperson. Det gjorde jag faktiskt igår. Precis som att jag bokade tågbiljetter till Stockholm (jag längtar faktisk) känner hur min kropp håller på att ställa in sig på denna nya energi kallad "Access". Det gör ont både lite här och där faktiskt. Jag avbokade dans och annat som jag hade inplanerat denna helg så att jag kan åka iväg v. 16.


En mycket trevlig man som gillar Reconnective Healing vill starta ett "friskhus" i sina lokaler på NOVA i Lund och vill gärna ha mig med. Efter visningen av lokalen blev jag bjuden på en mycket god lunch på Miljögården. Vem vet var detta bär av? Mycket spännande!

Inga kommentarer: