onsdag 8 april 2009

Påsklovsvecka


Nog har jag märkt att det är påsklov på den Frigörande Dansen mindre än hälften av de anmälda dök upp men när det gäller Reconnective healing så har jag min rekordvecka med 3 Reconnections och 2 healingar inbokade och det är magiskt vilka resultat som sker. Tack för att jag kom i kontakt med Eric Pearl!


I lördags var jag som som sagt ute på Hercules med Ronny på mitt initiativ. 2 öl var blev det och några timmars samtal om en massa men mest om livet. När jag satt där och drack min andra öl i trevligt sällskap och med liv och rörelse omkring mig drabbades jag av "bliss" och inte var det Ronny eller ölen utan det var den magiska lyckokänslan och tacksamheten över att få leva här på jorden just nu i detta ögonblick. Jag ville bara sluta ögonen och gå inåt och hela jag var ett stort leende. Tack för mitt liv!


Nu är det dags för min 3:e Reconnection denna vecka och nu har jag snart gjort 28 stycken!


Ha det bra därute!

Inga kommentarer: